کامیاب بلاگنگ کے لیے 12 انتہائی اہم اقدامات
اگر صحیح طریقے سے استعمال کیا جائے تو بلاگز ایک بہت قابل بازار اور بہت منافع بخش ٹول ہو سکتے ہیں۔ بلاگز سے فائدہ اٹھانا صرف سامعین کی توجہ حاصل کرنے کا معاملہ ہے اور کوئی حقیقی سیلز مین فروخت نہیں کرنا ہے۔ اس مضمون میں آپ کامیاب بلاگنگ کے لیے 13 انتہائی ضروری اقدامات سیکھیں گے۔
1) کہاں سے شروع کریں؟
آپ کو اپنے بلاگ کا آغاز مفت بلاگ ہوسٹنگ سروس جیسے جرنل ہوم سے کرنا چاہیے۔ میں یہ اس لیے نہیں کہتا کہ میں مالک ہوں، لیکن ایک مفت بلاگ میزبان نئے بلاگ کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ مفت بلاگ ہوسٹنگ سروس کے ساتھ شروع کرنا آپ کو اسکرپٹس، ہوسٹنگ، یا پروگرامنگ کے بارے میں کوئی پیشگی معلومات کے بغیر فوری طور پر بلاگنگ شروع کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ آپ کو اپنے بلاگ کے لیے سامعین اور بز بنانے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ آپ کو اپنے مواد پر توجہ مرکوز کرنے کی اجازت دیتا ہے نہ کہ بلاگ کی اندرونی دیکھ بھال پر۔ مفت سروس کے ساتھ شروع کرنے کا سب سے اچھا فائدہ، یہ ہے کہ اگر آپ کا بلاگ کامیاب نہیں ہوتا ہے تو آپ کو کوئی رقم ضائع نہیں ہوتی ہے یا آپ نے بل رکھنا چھوڑ دیا ہے۔ بلاگ کے بارے میں سب سے بڑی بات یہ ہے کہ وہ تاریخ کے مطابق ترتیب دیے گئے ہیں، آپ کی تازہ ترین اندراج پہلے ظاہر کی جاتی ہے۔ جب آپ کے بلاگ کی ٹریفک بہت زیادہ بڑھ جاتی ہے اور آپ اپنے ڈومین میں اپ گریڈ کرنے کے لیے تیار ہوتے ہیں تو آپ اپنے آخری بلاگ کے اندراج کو اپنی "منتقلی" کا اعلان کر سکتے ہیں۔ بس ایک آخری اندراج شامل کریں جس میں کہا جائے کہ آپ کا بلاگ "منتقل" ہو گیا ہے اور نیا بلاگ URL ایڈریس ٹائپ کریں۔ جو کسی کو بڑی تکلیف کے بغیر، آپ کی پیروی کو برقرار رکھتے ہوئے، آپ کی نئی بلاگ سائٹ پر آنے والوں کو ہدایت کرتا ہے۔ جیسا کہ آپ کی ضرورت ہے اپ گریڈ کریں...لیکن صرف اس وقت جب آپ کو ضرورت ہو!
2) طاق
ایک طاق ایک ٹارگٹڈ پروڈکٹ، سروس یا موضوع ہے۔ آپ کو پہلے کسی پروڈکٹ، سروس یا موضوع کا فیصلہ کرنا چاہیے جس میں آپ کی دلچسپی ہے۔ ایک ایسا علاقہ منتخب کریں جس کے بارے میں آپ روزانہ کی بنیاد پر جوش و خروش سے لکھ سکیں۔ آپ Google Zeitgeist یا Yahoo! جیسی کلیدی الفاظ کی تحقیقی خدمات استعمال کر سکتے ہیں۔ مقبول سرچ کردہ عنوانات کو تلاش کرنے کے لیے بز انڈیکس۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کا موضوع اس وقت تک مقبول ہے جب تک کہ آپ کے موضوع کے لیے سامعین موجود ہوں اور موضوع بالکل فوکس ہو تو آپ کا بلاگ کامیاب ہونا چاہیے۔ کسی بھی چیز کو طاق سمجھا جا سکتا ہے جب تک کہ اس کا ہدف سامعین ہو چاہے سامعین کتنے ہی بڑے یا کتنے چھوٹے ہوں۔ آپ کی بلی کے بارے میں بلاگ ایک جگہ ہو سکتا ہے یا بلی کے خاندان کی انواع کے بارے میں بلاگ ایک بڑا طاق بازار ہو سکتا ہے، اگر ایسے لوگ ہیں جو آپ کی بلی یا بلی کے خاندان کی انواع کے بارے میں سننے میں دلچسپی رکھتے ہیں، تو آپ کے پاس niche...آپ اپنے سامعین کو ایک ایسی مارکیٹ کے لیے بنانے کا انتخاب بھی کر سکتے ہیں جس میں سامعین موجود نہیں ہے، لیکن پہلے آپ کو اپنا بلاگ بنانا چاہیے۔
3) روزانہ اپ ڈیٹ کریں (کچھ بھی کم نہیں)
یہ قدم ضروری ہے نہ کہ تجویز۔ اپنے بلاگ کو روزانہ اپ ڈیٹ کرنا نہ صرف آپ کے بلاگ کو قارئین کے لیے مزید دلچسپ بناتا ہے، بلکہ یہ آپ کے بلاگ کو روزانہ تازہ مواد فراہم کرتا ہے جو اسے سرچ انجنوں کے لیے مزید دلکش بناتا ہے۔ اپنے بلاگ کو کبھی کبھار چھٹیوں یا ایک دن یہاں اپ ڈیٹ نہ کرنا اور زیادہ تر کے لیے سمجھ میں آتا ہے، لیکن ایک وقت یا ہفتوں میں دن غائب ہونا ناقابل قبول ہے اور اس کے نتیجے میں آپ کا بلاگ ناکام ہو جائے گا۔ اپنے بلاگ کی ٹریفک کو برقرار رکھنے اور اپنے وزٹرز کی دلچسپی کو برقرار رکھنے کے لیے یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے بلاگ کو روزانہ متعدد اندراجات کے ساتھ اپ ڈیٹ کریں۔ اگرچہ، میں کامیاب بلاگز کا بڑھتا ہوا رجحان دیکھ رہا ہوں جو روزانہ اپ ڈیٹ نہیں ہو رہے، لیکن وہ کامیاب ہیں اور ان کے سامعین مستحکم ہیں۔ جو روزانہ اپنے بلاگ پر آتے رہتے ہیں۔ قطع نظر، یہ بلاگز اب بھی ایک سے زیادہ اندراجات کے ساتھ ہفتہ وار اپ ڈیٹ ہوتے ہیں۔ جب تک آپ کے سامعین مستحکم نہ ہوں آپ کو اپنے بلاگ کو روزانہ کم از کم 3 یا اس سے زیادہ روزانہ اندراجات کے ساتھ اپ ڈیٹ کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ اس کو پورا کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے بلاگ پر توجہ دینے اور نئی اندراجات شامل کرنے کے لیے دن میں 1-2 گھنٹے مختص کریں۔ یہاں تک کہ ایک مقررہ وقت کا شیڈول کرنا بھی دانشمندانہ ہو سکتا ہے جسے آپ ہر روز اپنے بلاگ کے لیے وقف کرتے ہیں۔ اپنے آپ کو کام کے اوقات دیں اور اپنے بلاگ کو نوکری سمجھیں، اگر آپ دنوں یا ہفتوں تک کام پر نہیں آتے ہیں تو کیا ہوگا... آپ کے پیسے ضائع ہوں گے یا اس سے بھی بدتر آپ کو نوکری سے نکال دیا جائے گا! یہاں بھی وہی لاگو ہوتا ہے...اگر آپ اپنے بلاگ کو دنوں یا ہفتوں تک اپ ڈیٹ نہیں کرتے ہیں تو آپ ملاحظہ کاروں سے محروم ہو جائیں گے۔
4) ٹریفک
یہ کوئی راز نہیں ہے۔ بلاگز سے فائدہ اٹھانے کے لیے آپ کے پاس ٹریفک ہونا ضروری ہے۔ ٹریفک کی تعمیر کے بہت سے طریقے ہیں۔ بامعاوضہ اشتہارات، مفت اشتہارات، وائرل مارکیٹنگ، سرچ انجن مارکیٹنگ، RSS/XML فیڈز، اور word-of-mouth.mouth۔ آپ کو ہمیشہ اپنے ای میل، فورم ڈسکشنز، میسج بورڈز، یا کسی دوسرے کمیونیکیشن میڈیا کے دستخط میں اپنا بلاگ URL ایڈریس استعمال کرنا چاہیے۔ آپ کو اپنے بلاگ کا یو آر ایل ایڈریس سرچ انجنوں اور بلاگ ڈائرکٹریز میں جمع کرانا چاہیے۔ آپ کو اپنا RSS/XML URL فیڈ بلاگ پنگ سروسز جیسے Technorati، Ping-O-Matic، اور Blogdigger پر جمع کرانا چاہیے۔ آپ کو اعتماد کے ساتھ اپنے بلاگ کا خاندان، دوستوں، ساتھی کارکنوں، ساتھیوں، اور کاروباری پیشہ ور افراد کے ساتھ اشتراک کرنا چاہیے جب اس کا تعلق ہو۔ بہت سے بلاگز کو مضامین کے مجموعے کے طور پر سمجھا جا سکتا ہے، اس مقصد کے لیے آپ کو اپنے بلاگ کے اندراجات (جو کہ قیمتی اور لمبے مضامین ہیں) کو GoArticles.com جیسے کنٹینٹ سنڈیکیٹرز کو جمع کرانا چاہیے۔
ایک بار جمع کروانے کے بعد آپ کے مضامین کو اٹھا کر دوسروں کے ذریعہ شائع کیا جاسکتا ہے۔ چال یہ ہے کہ اس بات کو یقینی بنایا جائے کہ آپ نے "مصنف کے بارے میں" کے حوالے میں اپنے بلاگ کا URL ایڈریس شامل کیا ہے۔ اس سے آپ کے بلاگ کے لیے لنک کی مقبولیت اور بیک لنکس پیدا ہوتے ہیں، جب کوئی آپ کے مضمون کو سنڈیکیشن سے اٹھاتا ہے تو مضمون کو اپنی ویب سائٹ پر شائع کرتا ہے "مصنف کے بارے میں" ہر اشاعت کے ساتھ شامل کیا جاتا ہے اور آپ کے شامل کردہ لنک کو فالو کیا جاتا ہے، کرال کیا جاتا ہے۔ ، اور سرچ انجنوں کے ذریعہ ترتیب دیا گیا ہے۔ تصور کریں کہ کیا آپ کا مضمون ویب پر 10,000 اشاعتیں تیار کرنے کے لیے کافی مقبول یا متنازعہ ہے۔ سرچ انجن آپ کے بلاگ کو بہت ساری اشاعتوں کے ساتھ تلاش کرنے کے پابند ہیں اور آپ کو اس موضوع پر ایک اتھارٹی کا کریڈٹ دیتے ہیں، بدلے میں سرچ انجنوں پر آپ کا درجہ بڑھاتے ہیں۔ اچھا لکھا مضمون لکھنے کی چھوٹی سی کوشش فائدہ مند ہے۔ آپ کو سنڈیکیشن کے لیے ہر ہفتے کم از کم 1 مکمل طوالت کا مضمون لکھنے کی کوشش کرنی چاہیے اور کم از کم 10 آرٹیکل سنڈیکیٹرز کو اپنا مضمون جمع کروانا چاہیے۔
5) اپنے بلاگ کو ٹریک کریں۔
آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ آپ کے بلاگ پر ٹریفک ہے؟ صرف اس لیے کہ کوئی تبصرہ نہیں کر رہا ہے اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کا بلاگ بڑھ نہیں رہا ہے۔ بہت سے زائرین تبصرے نہیں کرتے ہیں لیکن وہ واپس آنے والے زائرین ہیں۔ میں جانتا ہوں کہ یہ پاگل لگتا ہے لیکن بلاگز کے ساتھ لوگ اس بات میں زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں کہ "آپ" کو کیا کہنا ہے! بہت سے زائرین اپنی پہلی، دوسری یا تیسری بار تبصرہ نہیں کرتے ہیں۔ کچھ لوگ بالکل بھی تبصرہ نہیں کرتے ہیں، لیکن وہ روزانہ آنے والے فعال ہوتے ہیں۔
اپنے بلاگ کو ٹریک کرنے کے لیے ضرورت سے زیادہ نفیس ہونے کی ضرورت نہیں ہے عام طور پر ایک سادہ مفت پیج کاؤنٹر جیسا کہ StatCounter.com یا Active Meter یہ کام کرے گا۔ کوڈ کو اپنے بلاگ ٹیمپلیٹ کے HTML میں انسٹال (کاپی/پیسٹ) کریں اور اپنے وزیٹرس کو ٹریک کرنا شروع کریں۔ ایسی سروس کا استعمال کرنا بہتر ہے جو آپ کو ٹریفک کا جدید تجزیہ فراہم کرے، جیسے کہ مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے کی معلومات، حوالہ کی معلومات، اور سرچ انجن کی معلومات۔ آپ کے منتخب کردہ کسی بھی صفحہ کاؤنٹر سروس کے لیے زائرین، واپس آنے والے مہمانوں، اور منفرد وزیٹرس کو معیاری ہونا چاہیے۔
6) اپنے سامعین کو سنیں۔
صحیح صفحہ کاؤنٹر استعمال کرتے وقت آپ کو یہ دیکھنا شروع کر دینا چاہیے کہ دوسرے آپ کے بلاگ کو کیسے تلاش کر رہے ہیں اور اگر سرچ انجن کے ذریعے تو آپ کے بلاگ کو تلاش کرنے کے لیے کون سے کلیدی الفاظ استعمال کیے جا رہے ہیں۔ اگر آپ کے بلاگ کو مسلسل 1 یا زیادہ مطلوبہ الفاظ مل رہے ہیں تو اپنے بلاگ کو ان مطلوبہ الفاظ کے ارد گرد مرکوز کریں تاکہ اسے مزید طاقتور بنایا جا سکے۔ اندراج کے عنوانات اور اندراجات لکھتے وقت مطلوبہ الفاظ کو جتنی بار ممکن ہو استعمال کریں اور بلاگ کو پڑھنے کے قابل اور دلچسپ رکھیں۔
7) متعدد بلاگز
زیادہ لوگوں کو راغب کرنے کے لیے متعدد بلاگنگ اکاؤنٹس (مفت) استعمال کریں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کے پاس JournalHome.com اور دیگر کے ساتھ ایک بلاگ ہونا چاہیے۔ جتنے زیادہ بلاگ اکاؤنٹس بہتر ہوں گے (ہر سائٹ کے لیے سروس کی شرائط کو پڑھنا اور ان پر عمل کرنا یقینی بنائیں)۔ آپ 1 بلاگ سے دیگر تمام پر کاپی/پیسٹ کر سکتے ہیں۔ مختلف بلاگ اکاؤنٹس کا ہونا مختلف اخبارات میں اشاعت کے مترادف ہے۔ یہ آپ کو مزید وزیٹرس کو راغب کرنے کے قابل بناتا ہے اور اس سے یہ موقع بھی بڑھ جاتا ہے کہ آپ کے 1 بلاگز آپ کے فوکس کردہ مطلوبہ الفاظ کے لیے سرچ انجن کے نتائج میں ہوں گے۔
8) مختصر اور جامع
سنڈیکیشن اور اشاعت کے لیے ایک ہفتہ طویل مضمون کے علاوہ آپ کے بلاگ کے اندراجات مختصر اور جامع ہونے چاہئیں (اگر آپ اس کی مدد کر سکتے ہیں)۔ بعض اوقات قاعدے میں مستثنیات ہوتے ہیں اور آپ کے پاس طویل اندراجات بلاگ کرنے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں ہوتا، لیکن اس سے حتی الامکان بچنے کی کوشش کریں۔ آپ نہیں چاہتے کہ آپ کے بلاگ کے اندراجات پڑھنے کے گھنٹے بن جائیں۔ زائرین آسانی سے معلومات تلاش کرنا اور آپ کے اندراجات کو تلاش کرنا پسند کرتے ہیں۔ تفصیلی ہونا اور مفید معلومات فراہم کرنا اچھا ہے، لیکن بیکار معلومات شامل نہ کریں یا ایسے جملے نہ لگائیں جو آپ کے موضوع سے ہٹ جائیں۔ مطلوبہ الفاظ پر مرکوز رہیں۔
9) ڈیجیٹل آرٹ
اپنے بلاگ کے اندراجات میں غیر اشتہاری گرافکس، تصاویر، تصاویر اور آرٹ شامل کرنے کی کوشش کریں۔ بہت زیادہ نہیں. ہفتے میں ایک بار ٹھیک ہے۔ گرافکس کبھی کبھی آپ کے بلاگ کو زندہ کر سکتے ہیں۔ بلاشبہ، بلاگ کا مواد سب سے اہم پہلو ہے اور آپ اپنے مواد کو گرافکس کے ساتھ چھا نہیں دینا چاہتے، لیکن گرافکس کی نمائش بلاگ میں تھوڑا سا مسالہ ڈال سکتی ہے۔ اپنے گرافکس کے بارے میں انتخاب کریں اور یقینی بنائیں کہ وہ آپ کے داخلے کے موضوع کے مطابق ہیں۔ آپ کو گرافک کے ساتھ مواد شامل کرنا چاہیے، کم از کم ایک عنوان۔ اصل گرافکس، تصاویر، تصاویر اور آرٹ کی سفارش کی جاتی ہے۔
10) اسے ذاتی رکھیں
ایک بلاگ سب سے زیادہ کامیاب ہوتا ہے جب اسے ذاتی رکھا جاتا ہے۔ ذاتی تجربات کو شامل کرنے کی کوشش کریں جو آپ کے بلاگ کے اندراج کے موضوع سے متعلق ہوں۔ کاروباری طرز تحریر سے دور رہیں۔ زیادہ ذاتی انداز کے ساتھ لکھیں اور فرسٹ پرسن بیانیہ استعمال کریں۔ اپنے اندراجات میں سے کسی کو سیلز لیٹر کے طور پر نہ لکھیں، بجائے اس کے کہ پروڈکٹ کے جائزے اور ذاتی کوششیں شیئر کریں۔
11) اپنے مہمانوں کے ساتھ بات چیت کریں۔
اب آپ کے پاس وہ ٹریفک ہے جس کے آپ مستحق ہیں۔ آپ کو اپنے زائرین کے ساتھ بات چیت شروع کرنی چاہیے۔ ایک باقاعدہ تھیم بنائیں جیسے: "Monday Money Tip" یا "Picture of the Week" جو آپ کے قارئین کو ہر ہفتے کا انتظار کرنے پر آمادہ کرے۔
اپنے قارئین کو کسی پروڈکٹ، سروس یا موضوع کے بارے میں پیشگی اطلاع دیں جس کا آپ جائزہ لینے جا رہے ہیں اور پھر بعد میں بات کریں۔ اگر صدر نے تقریر کرنی تھی تو آپ کو اپنے بلاگ میں یہ بتانا چاہیے کہ آپ "تقریر پر بحث کریں گے اور تقریر نشر ہونے کے بعد اپنی رائے دیں گے۔ تبصروں کو سراہا جائے گا"۔
خصوصی معلومات حاصل کرنے کی پوری کوشش کریں جو بہت سے لوگوں کے پاس نہیں ہے۔ کسی بھی خفیہ یا خفیہ معلومات کو ظاہر نہ کریں جو غیر قانونی سمجھی جاتی ہو یا ممکنہ طور پر آپ کو پریشانی میں ڈال سکتی ہے، لیکن ہر کسی کے کرنے سے پہلے اس کو حاصل کرنے کی کوشش کریں۔ جیسا کہ: اگر آپ کا بلاگ پیرس ہلٹن (سوشلائٹ) کے بارے میں تھا اور آپ کے پاس "پیرس ہلٹن گیٹنگ میرڈ" کے بارے میں بلاگ کا اندراج تھا تو یہ آپ کے قارئین کے لیے دلچسپ ہوگا اگر آپ کے پاس پیرس ہلٹن کی منگنی کی انگوٹھی کی اصل تصویر ہو۔ خصوصی معلومات کے لیے انٹرنیٹ کو کھودنے اور تلاش کرنے کے لیے اپنی پوری کوشش کریں اور آپ کو ممکنہ طور پر کوئی مفید چیز ملے گی۔ آپ کے قارئین اس کی تعریف کریں گے اور وہ لفظی حوالہ جات کے ذریعے اپنی تعریف ظاہر کریں گے۔ تصور کریں کہ کتنے قارئین اپنے دوستوں، خاندان اور دوسروں کو اس معلومات کے بارے میں بتائیں گے جو وہ صرف آپ کے بلاگ پر حاصل کر سکتے ہیں۔
12) پیسہ کمائیں۔
ایک بار جب آپ کے بلاگ نے کچھ حقیقی رفتار حاصل کرلی ہے اور آپ کے بلاگ کی ٹریفک بڑھ رہی ہے تو اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنے ٹریفک کو منافع میں تبدیل کرنے کے بارے میں سوچنا شروع کریں۔ آپ کو سیاق و سباق سے متعلق اشتہارات کا استعمال کرنا چاہیے، جیسے گوگل ایڈسینس یا چٹیکا۔ سیاق و سباق کے اشتہارات عام طور پر ٹیکسٹ لنکس ہوتے ہیں جو آپ کے بلاگ کے مواد کو آپ کے بلاگ پر ٹارگٹڈ اشتہارات شائع کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ ادائیگی عام طور پر پے-فی-کلک ماڈل پر مبنی ہوتی ہے، یعنی ہمیشہ کے لیے کسی اشتہار پر کلک کرنے پر آپ کو منافع کا ایک چھوٹا فیصد ادا کیا جاتا ہے۔ سیاق و سباق کی تشہیر کے علاوہ گرافیکل اشتہارات کا بھی استعمال کرنا اچھا ہے جیسے: BlogAds.com، Amazon.com، MammaMedia، یا عمومی اسپانسر شدہ اشتہار۔
13) آپ ایک پیشہ ور ہیں۔
آپ اب ایک پیشہ ور ہیں! آپ اب بھی اس مفت بلاگ ہوسٹنگ سروس کے ساتھ کیا کر رہے ہیں؟ ڈومین ہوسٹڈ حل میں اپ گریڈ کرنے کا وقت آگیا ہے۔ آپ کو ویب ہوسٹ حاصل کرنے اور اپنے بلاگ کے لیے ڈومین کا نام منتخب کرنے کی ضرورت ہے پھر اس کی دستیابی کو چیک کریں۔ وہ بلاگنگ سافٹ ویئر منتخب کریں جسے آپ استعمال کرنا چاہتے ہیں، جیسے: Squarespace.com، WordPress.org، MovableType.org، TypePad، وغیرہ۔ جب آپ کے پاس اپنا نیا بلاگ ڈومین سیٹ اپ ہو اور ٹریفک کے لیے تیار ہو تو اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنے اقدام کا اعلان کریں۔ آپ کے تمام پچھلے بلاگ اکاؤنٹس پر۔ بلاگ میں آپ کا آخری اندراج ایک "منتقل" اعلان ہونا چاہیے۔ عنوان "منتقل" ہونا چاہئے اور بلاگ کے اندراج میں کچھ اس طرح ہونا چاہئے کہ "میرے پاس اپنے بلاگ کے لئے ایک نیا گھر ہے، براہ کرم بک مارک کریں اور لنک پر عمل کریں: http://www.YourNewBlogDomainName.com"۔ اس طرح واپس آنے والے تمام وزیٹرز اور نئے قارئین کو آپ کا نیا بلاگ ڈومین تلاش کرنے میں کوئی پریشانی نہیں ہونی چاہیے۔ اس کے علاوہ، سرچ انجن آپ کے نئے بلاگ کو آسانی سے انڈیکس اور کرال کر سکتے ہیں، کیونکہ آپ کا پرانا بلاگ پہلے سے ہی سرچ انجنوں میں مقبول ہونا چاہیے۔
ایک پیشہ ور بلاگر کی سطح پر آپ 1 یا اس سے زیادہ دوسرے بلاگرز کے ساتھ ٹیم بنانا چاہتے ہیں۔ یہ ایک زیادہ دلچسپ اور زیادہ طاقتور بلاگ بنائے گا۔ پرانی کہاوت "دو سر ایک سے بہتر ہیں"، زیادہ مصنفین کا مطلب زیادہ اشتہار اور نمائش ہے کیونکہ ہر مصنف کی بلاگ میں ذاتی دلچسپی ہوگی۔ ایک ٹیم بلاگ کا خیال یہ ہے کہ اسے تمام مصنفین کے لیے منافع بخش اور فائدہ مند بنایا جائے، جبکہ بلاگ کے موضوع کو ہدف بنانا اور بلاگ کو دیکھنے والوں کے لیے دلچسپ رکھنا ہے۔
ان بلاگنگ تکنیکوں پر عمل کرنے سے آپ کے بلاگنگ کے تجربے کو بہت زیادہ فائدہ مند بنانا چاہیے۔ اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ آپ کا بلاگ مقبول یا گھریلو نام بن جائے گا، لیکن اس کوشش کو کم از کم آپ کو ایک قدم قریب لانا چاہیے۔ آن لائن پیسہ کمانا راتوں رات کا تجربہ نہیں ہے جیسا کہ بہت سے لوگ سوچ سکتے ہیں، لیکن آن لائن پیسہ کمانا یقینی طور پر ایک متوقع امکان ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ، ویب پر بڑھتی ہوئی مقبولیت راتوں رات کا تجربہ نہیں ہے، لیکن وقت، لگن، اور استقامت کے ذریعے آپ کو بلاگنگ کی تمام رائلٹی سے نوازا جائے گا۔
0 Comments